18.01.2017 - 20:00
30€ / PARI + 1€ maksutapalisä
Water Mayhem 2017 - Opiskelija-allasbileet

IN ENGLISH BELOW

Water Mayhem 2017 pyöräyttää uuden vuoden rattaat kohisten pyörimään, kun Rocky Mayhem on tullut jälleen ihastuttamaan meitä ennennäkemättömillä bileillä.

On aika pestä vuoden 2016 viimeisetkin rippeet pois ja hypätä kaikkien opiskelijoiden kanssa yhdessä uuteen seikkailuun. Idea näistä bileistä on muhinut rauhassa ja kypsynyt nyt nautittavaan muotoon. Rocky Mayhem ylpeänä esittää opiskelija-allasbileet Caribiassa.

Mikä siis on Water Mayhem?

Rocky Mayhem ja Opiskelijankaupunki.fi järjestävät yhteistyössä bileet kylpylähotelli Caribiassa. Koko kylpyläalue on juhlakansan käytössä ja päivän siirryttyä yön puolelle alue muuntuu märäksi ja hämyisäksi juhlaparatiisiksi. DJ sekä laadukas ääni- ja valotekniikka kohottavat juhlahumun kattoon ja tuovat bileet suoraan altaisiin. Jotta railakkaat bileet eivät loppuisi tähän, olemme varanneet jatkotilaksi Turun ikonisen Forten. Nämä koko Turun haalarijuhlat on suunnattu kaikille opiskelijoille haalariväriin katsomatta!

Lipunmyynti Water Mayhemiin tapahtuu Lyytin kautta. Liput myydään pukukaapeittain kahdelle ihmiselle ja parin on oltava samaa sukupuolta. Opiskelijankaupunki tarjoaa nopeimmille lipunostajille Early Bird -lippuja rajoitetun määrän hintaan 20e/pari ja loput liput tulevat maksamaan 30e/pari. Lipun hinta sisältää kuljetukset kylpylältä Turun keskustaan, haalarimerkin, sairaat bileet ja jatkolipun Forteen. Tapahtuman lipunmyynti alkaa maanantaina 9.1. alla olevassa osoitteessa. Early Bird -liput tulevat myyntiin jo nyt perjantaina 6.1. klo 12.00

Tätä tapahtumaa ei voi missata!

Mitä: Water Mayhem 2017 - Opiskelijakylpyläbileet
Missä: Kylpylä Caribia & yökerho Forte
Milloin: 18.01.2017 klo 20.00 ovet auki
Early Bird -liput: 20€ / pari + 1€ maksutapalisä
Liput: liput 30€ / pari + 1€ maksutapalisä

***

Water Mayhem is coming to Turku this January and it is going to present a whole new party concept to students of Turku! Water Mayhem invites all of you to start your spring semester with a night which you won’t forget for the rest of your lives! This is the student party that you don’t want to miss! Head to the warm waters of the Caribia spa and prepare yourself for the heat of the tropics.

What is Water Mayhem?

Rocky Mayhem and Opiskelijankaupunki.fi are going to organize this event for the first time ever in cooperation with the Caribia spa on 18.1. By buying your entry ticket you can party in the pools for 3 hours! (8.00 PM- 11.00 PM) and join the after party at the nightclub Forte. All this will cost only 30 euros for you and your friend together and the visitors will get a stunning overall badge! Water Mayhem also provides free bus rides from Caribia to the nightclub after the spa closes at 11.00 PM. Tickets are sold on Lyyti at the following link:

What: Water Mayhem 2017 - Student Pool Party
Where: Caribia Spa & Nightclub Forte