01.09.2016 - 10:00
Ready, Study, Go Turku -messut

Turun kaupunki järjestää uusille korkeakouluopiskelijoille jo seitsemännentoista kerran Ready, Study, Go Turku -opiskelijamessut yhteistyössä turkulaisten korkeakoulujen kanssa.

Ready, Study, Go Turku -messut tutustuttavat opiskelijat Turun kaupungin ja sen yritysten, yhdistysten ja opiskelijajärjestöjen tarjoamiin palveluihin ja harrastusmahdollisuuksiin.

Messuilta voi hankkia esimerkiksi uuden harrastuksen, kirjastokortin, joukkoliikennekortin tai ilmoittautua työnhakijaksi vuokrafirmoille.

Päivän aikana järjestetään myös ilmainen kiertoajelu opiskelijan Turkuun. Tapahtuman järjestää Turun kaupunki yhteistyössä Turun yliopiston, Åbo Akademin, Turun ammattikorkeakoulun, Yrkeshögskolan Novian ja Diakonisen ammattikorkeakoulun kanssa. Vapaa pääsy! ​​​​

Turun Kaupunki

Turun alueen opiskelijat