23.01.2016 - 12:00
Wonderlust & London Faerie: The Touch of Cacao | työpaja

Rakastatko koskettaa ja tulla kosketetuksi?
Oletko valmis ottamaan kontaktia toisiin niin sydämelläsi kuin kehollasi?
Nautitko läheisyydestä itsesi ja toisten kanssa?

Monimuotoista ja tiedostavaa seksiä juhliva helsinkiläinen Wonderlust -festivaali järjestää ensimmäisen tapahtumansa Turussa! 23. tammikuuta 2016 London Faerie (UK) ohjaa nykytaidetila Kutomolla yksipäiväisen The Touch of Cacao -työpajan. Seremoniallisen tapahtuman ja aistillisen ‘play space’ -tilan tarkoituksena on lämmittää osallistujia pimeänä ja kylmänä vuodenaikana. Tilaisuudessa nautittava seremoniallinen kaakao on peräisin Guatemalasta. Se on sydäntä avaava afrodisiakki, joka vahvistaa nautintoa ja herkistää yhteyksien luomiseen. Kaakao on herkullista ja hienovaraisen vahvaa – lemmenjuoma, joka sytyttää kehon ja mielen.

The Touch of Cacao on syvällinen, seksikäs ja leikkisä tutkimusmatka aistillisuuteen, yhteyksien luomiseen ja nautintoon. Tilaisuus on avoin kaikille riippumatta sukupuoli-identiteetistä, seksuaalisesta suuntauksesta, suhdestatuksesta tai iästä – kunhan olet vähintään 18-vuotias.

Mitä työpajassa tapahtuu? Kenelle työpaja on tarkoitettu? Kuka on London Faerie?
Lisätiedot: www.ehka.net/the-touch-of-cacao-tyopaja

/ / /

Työpaja Nykytaidetila Kutomolla lauantaina 23.1.2016 klo 12-21

Liput: 50€ sis. työpajan, kaakaon, hedelmät, juomat (mehua, teetä) ja kevyen kasvisruokaillallisen