29.04.2015 - 13:00
36e joukkue / 5e fani
LexWappu: Akateemisen Mölkyn MM-kisat 2015

MÖLKKYJEEEE!

Keskiviikkona 29.4. opiskelijat vyöryvät jälleen sankoin joukoin Turun Vartiovuorenmäelle virittäytymään vapputunnelmaan Akateemisen Mölkyn Maailmanmestaruuskisojen parissa!

AMMM on Lex ry:n järjestämä, Suomen Kansainvälisen Mölkkyliiton alainen sykähdyttävä kamppailu, joka kerää opiskelijoita ympäri Suomen ottelemaan Akateemisen Mölkyn Maailmanmestarin kadehditusta tittelistä. Vartiovuorella bilefiilistä nostattaa DJ sekä rakastetut pomppulinna ja hattara.

Eeppiset AMMM-jatkot tarjoaa jälleen legendaarinen Night Club Börs klo 22 alkaen. Illan esiintyjänä menoa vauhdittaa huikeassa nosteessa oleva SIMA!

LIPUT

JOUKKUELIPPU (4 henkilöä) 36€

Hintaan sisältyy joukkueen pelit, haalarimerkit, ruokalipukkeet ja jatkot Börsissä.

FANILIPPU 5€
Hintaan sisältyy haalarimerkki ja jatkot Börsissä. Jos kaatosihti on kateissa, on fanilippu sinulle oiva valinta.

LIPUNMYYNTI
Lipunmyynti alkaa Lyytissä 15.4. klo 10 alkaen