23.03.2016 - 22:00
Karuselli - Turun Poikkitieteelliset Haalaribileet 2016

Rakkaat opiskelijat,

KARUSELLI – Turun Poikkitieteelliset Haalaribileet ovat täällä taas!

Viime keväänä tehtiin historiaa. Silloin vietiin Turun opiskelijabileet täysin uudelle tasolle Karusellin muodossa. Aidosti poikkitieteellisestä Karusellista tuli ilmiö, josta opiskelijapiirit puhuivat vielä kuukausia tapahtuman jälkeen, ja joka sai kokon Turun opiskelijat pitämään hauskaa yhdessä. Nyt se tulee taas.

23.3.2016 on se päivä, kun Turun opiskelijaelämä laitetaan taas sekaisin. Karuselli tulee sekoittamaan taas eri tiedekuntien ja koulujen opiskelijat keskenään musiikin pyörteisiin. Se on unelma hauskanpidosta, bilettämisestä ja opiskelijaelämästä nauttimisesta ilman turhia ennakkoluuloja ja yleistyksiä haalarien värin perusteella.

Näihin kaikkien aikojen toisiin Karuselli-bileisiin ennakkolipunmyynnit alkavat maaliskuun alussa. Tapahtuman pääesiintyjä ja tarkemmat tiedot päivitetään niiden varmistuttua. Merkitse tämä tapahtuma kalentereihisi, vaikka sen kuuluisan kissan kokoisin kirjaimin, sillä nämä ovat ne kevään bileet, joita et vain voi jättää välistä.

Tervetuloa elämään unelmaa hauskanpidosta ilman ennakkoluuloja!

MITÄ: Karuselli – Turun Poikkitieteelliset Haalaribileet 2016
MISSÄ: Börs Nightclub
MILLOIN: 23.3.

Kära studerande,

KARUSELLI – den tvärvetenskapliga halarfesten i Åbo är här igen!

Förra våren skrevs historia då Karuselli lyfte Åbos studiefester till en helt ny nivå. Det tvärvetenskapliga evenemanget fick alla studeranden i Åbo att ha kul tillsammans och blev ett fenomen som det pratades om i månader efteråt. Nu är det dags igen!

23.3.2016 är dagen då Åbos studieliv blir snurrigt igen. Karuselli kommer än en gång att blanda studeranden från olika fakulteter och skolor i ett rus av dans och musik. Det är en chans att röja och ha kul, festa och njuta av studielivet utan onödiga fördomar och generaliseringar mot någon med en annan halarfärg.

Förhandsbiljetterna till historiens andra Karuselli-fest släpps i början av mars. Mera information om evenemanget och information om huvudartisten uppdateras när det är fastslaget. Det lönar sig att skriva ner detta datum redan nu i kalendern, fast över hela sidan, för detta är festen du bara inte kan missa.

Välkomna till en fest där du kan ha roligt helt utan fördomar!

VAD? Karuselli – Åbos tvärvetenskapliga halarfest
VAR? Börs Night Club
NÄR? 23 mars

Dear fellow students,

KARUSELLI – The biggest interdisciplinary student party in Turku

Last spring history was rewritten when the student night life was taken to a whole new level of awesomeness in the form of Karuselli. The truly interdisciplinary multicoloured Karuselli became such a sensation that it stayed on the lips of students all around our nordic country for months after the event. It got all the students in Turku to enjoy their time together and now we can proudly announce you that its coming again!

23.3.2016 is the date when the student life of Turku will be put upside down. Karuselli – translated to carousel – will take all the student colours of Turku and mix them gently together forming a melting pot of unseen fun and happiness and greatness. Karuselli will throw you in the whirls of the dance floor to get lost in the music and to float away in the happiest state of mind with only rainbow colours in your eyes. Karuselli is the student party that you always imagined as a child, Karuselli is a dream of having fun, partying hard and enjoying your time together with all the students of Turku without any boundaries related to the colours of your overalls.

The advance ticket sales for this party will start in the beginning of March. Headliners and further information of the event will be updated when confirmed. Make sure you write down this event on your calendar because Karuselli is something we can assure you don’t want to miss out!

Welcome to hop on our merry-go-round to live the dream of having fun without any boundaries and see how many rounds you can take!

WHAT: KARUSELLI – The biggest interdisciplinary student party in Turku
WHERE: Börs Nightclub