15.03.2016 - 19:00
10€/12€/15€
I/O-Speksi 2016 - Taivaan tähden

Vuoden suurin mediatapahtuma on käsillä: sähköyhtiö Hauswerk julkistaa uuden mullistavan keksinnön - energiakennon, joka tuottaa loputtomasti sähköä kaikista taivaankannen tähdistä. Maailman energiaongelmat on näin kerralla ratkaistu!

Kennon kehittäjä Kai Taivainen on asiasta eri mieltä, joten eipä aikaakaan kun Kain harteilla lepäävät niin globaalin ekokatastrofin torjuminen kuin oman parisuhteensa pelastaminen. Kaupungin kadut ovat kuitenkin jo täyttyneet omalaatuisista hipeistä, kalpeista hiippareista ja nauravista idealisteista. Mistä oikein on kyse?

I/O-Speksi tekee odotetun paluun ja kurkistaa keväällä 2016 rakkauden, itsekkyyden ja yhteiskunnallisten ongelmien maailmaan. Aurinko paistaa vielä taivaalla, joten heittäydy mukaan!

I/O-speksi on Indexin ja Opexin eli Turun yliopiston yhteiskunta- ja kasvatustieteiden opiskelijoiden oma speksi. Speksissä näytelmä, tanssi ja musiikki nivoutuvat yhteen huikeaksi kokonaisuudeksi, jonka pääosassa on improvisaatio! Speksin katsoja saa astua ohjaajan saappaisiin huutamalla omstart ja mullistaa siten tapahtumien kulun...

Näytösajat:
15.3. klo 19 ENSI-ILTA
16.3. klo 19
17.3. klo 19
19.3. klo 14
21.3. klo 19
29.3. klo 19 HKI

HUOM! Näytökset ovat lauantaipäivää 19.3. lukuun ottamatta K-18.

Lipunmyynti alkaa helmikuun puolella osoitteessa www.iospeksi.fi , pysy kuulolla!

I/O-Speksi

Live-klubi Gong