27.08.2014 - 17:00
2e
Index ry: Indexin Aarteenmetsästys 2014

Index ry toivottaa uudet yhteiskunta- ja kasvatustieteilijät tervetulleiksi legendaarisen Aarteenmetsästyksen myötä!

Aarteenmetsästyksessä fuksit jaetaan joukkueisiin, ja lähetetään seikkailemaan Turun kaduille aarrekartan kera. Tämä on loistava tilaisuus tutustua muihin tiedekunnan fukseihin ja luoda ystävyyssuhteita, jotka kestävät läpi opiskeluvuosien. Aarteita metsästäessä tutustut samalla Turun mystiseen keskustaan. Vaikka luulisit tietäväsi Turusta jo kaiken, tämä seikkailu avaa aivan uusia salaonkaloita, joita et voinut edes kuvitellakaan olevan!

Lähtö aarrejahtiin tapahtuu Puolalanmäeltä klo 17, ja samaiselle mäelle saavutaan aarteiden kanssa klo 21–22. Parhaan aarresaaliin kerännyt joukkue palkitaan jatkoilla the Monkeyssa! Ovet jatkoille aukeavat klo 22, ja liput kustantavat vaivaiset 2€. Upeita haalarimerkkejä on jaossa niin kauan kuin niitä riittää, joten ole nopea!

Fuksi, tule pitämään hauskaa sekä keräämään joukkueellesi mainetta ja kunniaa! Vanhus, tule tarkastamaan tämän vuoden fuksisato!

---------------------------------------------------------------------------

Index ry welcomes the new students with our legendary treasure hunt!

After dividing into teams, each team will get a treasure map. Then off you go to the streets of Turku! This may be the best (and most definitely the most fun!) way to make new friends while getting to know Turku better.

The treasure hunt begins at Puolalanmäki at 5pm. The winner team will be announced (and rewarded) at the Monkey where the after party will be held. The Monkey opens its doors at 10pm and entrance will cost you only 2 euros. There will also be fabulous patches for the fastest!

What: Treasure hunt
Where: Puolalanmäki