06.09.2015 - 11:00
Henrikin pihakirppis / Yard sale at Henrikki

Perinteinen Henrikin pihakirppis kauniissa puutalopihapiirissä Tuomiokirkon katveessa. Tule tekemään edullisia löytöjä! Myynnissä myös Café Henrikin suussasulavia kakkuja, suolaisia herkkuja sekä muurinpohjalettuja, kahvia ja teetä.

Ilmoittaudu myyjäksi tapahtuman seinällä (alla) tai sähköpostilla osoitteeseen susanna.raitamaki at gmail.com. Paikkoja 60 myyjälle (10 varattu asukkaille).

Kirppistä saa mainostaa vapaasti, kutsu ainakin kaverit Facebook-tapahtumaan! :)

*****

Traditional yard sale at Henrikki, a beautiful wooden-house courtyard behind the Turku Cathedral. Come and bargain! We'll also sell delicious crepes, coffee and tea.

If you want to sign up as a seller, please post on this event wall or email susanna.raitamaki at gmail.com. We'll accept 60 sellers.

You're very welcome to spread the word about the event, please invite your friends to the Facebook event ecc! :)

OHJEITA ILMOITTAUTUNEILLE MYYJILLE:

- Jos tulet pyörällä, parkkeeraa pyöräsi niin, että se ei ole kulkuväylällä. Jätäthän autosi sallitulle pysäköintipaikalle.

- Saavu paikalle ajoissa, ennen klo 11. Ethän vie liikaa tilaa, jotta kaikki myyjät mahtuvat pihalle! Sopiva tila on n. pöydän/viltin verran. Otathan oman myyntialusta tavaroille, pöydän/viltin/rekin.

- Jos et ole tulossa, peru ilmoittautumisesi lauantaiaamuun mennessä (postaa seinälle ja lähetä sähköpostia).

- Henrikin yhteistilassa on yleisö-wc ja sovitustila kirppisvaatteille. Jätä kengät eteiseen!

- Kirppiksen jälkeen korjaathan myyntipaikkasi ympäriltä roskat jätesäkkeihin ja viethän kaikki tuomasi tavarat pois.

T: Henrikin asukastoimikunta

*****
INSTRUCTIONS TO THE REGISTERED SELLERS:

- If you arrive by bike, please don't block the entrances to the yard with it. If you take the car, use legal parking places.

- Arrive on time, before 11:00. The places are handed out in a first come first order. Don't occupy too much space with your belongings, a table/blanket per seller (please bring your own).

- If you can't come, please inform us by Saturday morning (post on the wall or email).

- Restroom and fitting room are available. Take off your shoes before entering!

- After the event, please collect all trash at your range and don't leave any unsold items behind you!

Henrikki Tenants' Committee

Useampia järjestäjiä