27.06.2015 - 18:00
BEAT X - Tapahtuma keskellä merta!

BEAT X on uniikki elämys ja Turun kesän ylivoimaisin tapahtuma! Huippuartistien keikkakulissina on keskikesän valoisa ilta maailman kauneimmassa saaristossa. MS Lily ja MS Kökar vievät sinut ja ystäväsi Airiston halki Vepsän saaren edustalla odottavalle kelluvalle lavalle.

Yhtä tärkeää kuin perillepääseminen on fiilikseen virittävä matkanteko. Laatu-DJ:t nostavat tunnelman korkealle molemmilla laivoilla. Alusten baarit ja palvelut ovat matkustajien käytössä koko matkan ajan.

Uniikki ensimmäisenä BEAT X -tähtenä 27.6.

Kautta aikain ensimmäinen BEAT X bailataan lauantaina 27. kesäkuuta. Suomirapin pieni suuri mies Uniikki saa kunnian avata kelluvan lavan kesän.

Musiikilla ja palveluilla lastatut laivat noutavat juhlakansan Aurajoen rannasta klo 19 ja keinuvat leppoisasti kohti määränpäätä. Tunnin merimatkan jälkeen kiinnitymme stagena toimivaan tilavaan lauttaan. Uniikki esiintyy noin klo 20, kun molemmat alukset ovat saapuneet paikalle.

Takaisin kohti Auran rantoja ja kaupungissa odottavia jatkoja suuntaamme noin klo 22.

Liput & VIP-paketit
Tapahtuman lipunmyynti alkaa maanantaina 20.4. osoitteessawww.lyyti.in/beatx270615

Vain 350 rohkeinta saavat etuoikeutetun paikan bilebotskeissa. Valittavissasi on myös VIP-lippu, jolloin saat käyttöösi eksklusiiviset palvelut ja pääsee nauttimaan MS Kökarin saunatiloista, ruuasta sekä tietysti keikasta laivan parhailta paikoilta. VIP-lippuja on lunastettavissa vain 15 kpl joten niiden suhteen kannattaa toimia nopeasti!

Normaalin ennakkolipun (35€) ja VIP-lipun (80€) hintaan sisältyvät jatkot myöhemmin julkistettavassa turkulaisessa yökerhossa, jossa bileet jatkuvat pikkutunneille saakka. VIP-lippuun sisältyy myös ilmainen kuljetus jatkoille.

Tapahtuma on ikärajaltaan 18-vuotta täyttäneille.

BEAT X

Turun Saaristo