07.11.2015 - 15:45
Akateemisen Nintendon pelaamisen SM-kisat 2015

Se on taas pian täällä, nimittäin jokaisen pelaajan vuoden kohokohta, Akateemisen Nintendon pelaamisen SM-kisat!
Academic Nintendo Club järjestää akateemisen Nintendon pelaamisen SM-kisat lauantaina 7.11. Turussa Uusi-S:llä (Kirkkotie 6). Tapahtuma järjestetään yhteistyössä Turun yliopiston Savo-Karjalaisen osakunnan kanssa, joka myy paikan päällä lounasta halpaan hintaan mutta vain käteisellä.

Uusi-S:n ovet avataan klo 16 ja turnaus alkaa klo 17.

Osallistujien kannattaa varata koko ilta vapaaksi, sillä kisa kestää useita tunteja. Kisoihin saa ilmoittautua niin kauan kuin alkuerät ovat käynnissä, eli vähintään klo 19 asti. Turnaus on tänäkin vuonna yksilöturnaus. Kisoissa pelataan erilaisia pelejä Nintendon laitteilla. Pelit paljastetaan vasta kisan alussa.

Turnauspaikalla saa yöpyä maksutta lauantain ja sunnuntain välisenä yönä (aamupäivällä on poistuttava viimeistään klo 9.00) ja paikalta löytyy myös sauna. Muista siis ottaa omat yöpymis- ja saunomisvälineet mukaan.

Helsingin suunnasta junalla saapuvien kannattaa jäädä pois Kupittaan asemalla, sillä se on lähimpänä tapahtumapaikkaa. Uusi-S on keltainen puutalo, joka sijaitsee Turun Ekotorin vieressä.

Tapahtuma on MAKSUTON. Tervetuloa kilpailemaan tai muuten vaan hengailemaan hyvässä seurassa!

-----

It’s that time of the year again, the highlight of the year for every gamer, Finnish Championship in academic Nintendo playing is here! Academic Nintendo Club ry in cooperation with Student nation of Savo-Karjala of The University of Turku will host the Finnish Championship in academic Nintendo playing on Saturday the 8th of November in Turku at Uusi-S (Kirkkotie 6).

The venue opens at 4PM and the tournament begins at 5PM.

You can sign up for the tournament before the preliminary rounds are finished, so you’ll have time to sign up until 7PM. The tournament includes a wide range of games on Nintendo consoles. These games will not be revealed before the beginning of the tournament.

It’s possible to sleep at the venue on Saturday night (you have to leave the place at 9 AM on Sunday). The place also has a sauna. Be sure to bring your own stuff if you want to sleep at the venue or go to the sauna.

Kupittaa is the closest railway station for those who travel by train from Helsinki. Uusi-S is the yellow house next to Turun Ekotori.

The event and the tournament are FREE OF CHARGE. You’re welcome to compete in the tournament or just hang out with other awesome people!

ANC Ry ja Savo-Karjalainen Osakunta

Kaikille